January 26, 2008

Barcelona - Madrid

Tarih: 26 Ocak - 5 Şubat 2008

FITUR TURİZM FUARI

Sonunda işim gereği de olsa yine bir yurt dışı gezisindeyim. Patronum ve ailesi ile birlikte Madrid'de gerçekleşen FITUR TURIZM fuarına katılmak üzere yola çıktık. Önce bir kaç günlük Barcelona turu yapmak isteyen patronum benim orada yaşadığımı göz önünde tutarak onlara rehberlik edebileceğimi düşünmüş ki beni de gezilerinin bir parçası yaptı.

Barcelona'ya aşık ben tabi ki durumdan şikayetçi olmadım, üstüne üstlük arkadaşlarımı tekrar görme şansına da ulaşacaktım.

Madrid'te öncelik tabiki işti, ben tüm gün fuarda görev alırken, akşamları carnavalın heyecanına yenik düşüyor ve daha önce Madrid'e gelmiş olmama rağmen kendimi Madrid meydanlarına atıyordum. Barcelona'da yaşadığım süre içerisinde Carnaval'a denk gelmiş ve bu büyük curcunayı Sitges denen yerde sabahaha kadar yaşama zevkine erişmitim. Ama Carnaval Carnavaldı ve Madrid'te de bir bayram havası vardı...